Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^

Åh äntligen jullov!!!😝😸
Det är jätte skönt att ha lov nu, fast
hade inget att göra i går typ -_-😅
Åkte till skolan och då var några i min klass
där, de hade bestämt att äta frukost tillsammans
fast det kom inte så många. Hade planerat att
komma dit typ 8:30 men var där 8.10 typ -_-😅
Efter att vi suttit där ett tag gick alla upp till
scenen. Frida kom sen!!😝 Vi satte oss typ längst
fram. Det var mest invals gruppen som uppträde,
de lätt jätte bra!! Som vanligt spelade och sjöng lärarna
på slutet, vilket var väldigt roligt ^^ 
Efter framträdandet satte vi oss i våra bestämda klassrum  
och pratade lite. Sedan skulle vi säga hej då. 
Ah juste vi fick våra studentskiva biljetter också ^^ 
Studentskivan är 27 Maj och biljetten kostar 130 kr
Efter avslutningen kramade man folk och sedan åkte jag till
gamla stan och möte upp min pappa, sedan fick vi och åt
jullunch med mamma, Monica och Torsten. Det var mest sill där -_- 
vilket jag inte var så förtjust i men aja.
Sedan gick jag och mamma för att jul handla lite.
Sen åkte vi till Sumpan och jag klippte mitt hår eftersom det var så
jäkla slitet -_- men nu är det fräscht igen ^^
Sedan kom jag hem och satte mig framför ipaden.
Efter att suttit där några timmar så blev jag jätte uttråkad -_-
satt och snapchatade med Frida ett tag och sen gick jag ut på en natt-
promenad ^^ 🌕🌖  Nästa dag, vilket är idag ^^ 21 Dec,
jag har städat mitt rum, vilket verkligen behövdes... Mitt rum såg ut som
är bombnedslag typ 😅😱 Men nu är det bra!! Har bytt lakan, tvättat kläder,
följt med mamma och köpt julgrann, middag, hälsat på Lotta och hennes söta
lilla barnbarn, slagit in julklappar och lite andra saker. Där gick denna dag!
I morgon ska jag träffa Mona och Mandana!!!! ^^❤️❤️ Det var jätte länge
är jag såg dom så det ska bli jätte roligt!! ^^ 
Hmm och nu har jag nog inget mer att säga, förutom att jag verkligen vill läsa
böcker, rita, spela fiol, spela piano, skriva historier och sova!! 
Men jag verkan inte kunna komma är med något av det O.o 😓😑

Åh juste i onsdags och torsdags så var det jätte stressigt!!
Jag och nästan alla de andra i teoriklassen ska
ha loppis för att kunna åka till Grekland!! Så vi måste få ihop
pengar, så vi samlade alla kläder och saker som vi hade.
Vi behövde fota alla kläderna och det tog skit lång tid -_-
men i torsdags fick vi lite medhjälpare. Tre killar från ettan och två från trean.
Det var väldigt roligt, stressigt och väldigt väldigt varmt 😑😅😝
Det fanns inget fönster i rummet vi var i och det var inte så stort där,
plus vi var 9 st i det rummet som sprang runt fram och tillbaka 😅😝
Kläder som slängdes hit och dit, ropande av numer, storlek och priser hit och dit.
Sedan fick vi bråttom för vi skulle sälja på konserten de skulle ha på kvällen.
Trotts all stress osv så var det väldigt roligt, och man lärde känna tre nya
personer ^^ fast jag fortfarande inte vet vad den tredje personen hette 😅😅😑    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0