Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!

Jag skriver de här i samma eftersom de är så korta ^^

23 Januari
Hej! Jag har nu fått mail igen från Gogo Nihon. Jag har haft lite strul med min mail så alla mina bilder/filer jag skickat till dom har tagit lång tid att fixa och jag fick nu reda på att mina betygs utskriftsdatum inte får vara senare än 3 månader -_- vilket jag inte ens fattade att det var det dom menade förrän jag frågade min pappa. -_- Jag har även fått länken till Paypal så att jag kunde betala intagning avgift. Det har inte hänt så mycket annat än det just nu, ska skicka i väg den nya betyg pappret och sen får jag väll se vad som händer. ^^

24 Januari
Hej!
Idag såg jag på min mail att ansökningen är klar och att jag inte alls behövde fixa någon ny datum på mina betyg, really now, de kunde sagt det något tidigare. -_- Jag kan inte riktigt klaga på dem eftersom de antagligen inte visste, det är bara jag som är lite irriterad. oh well. De sa att jag bara skulle betala ansökan avgiften nu vilket jag redan gjort. Hoppas det inte blir någon strul med det nu! -_- ^^

28 Januari

Hej, idag vaknade jag på morgonen med en trevlig överraskning! ^^
Min ansökan är godkänd av Intercultural Institute of Japan! Jag är så jäkla glad nu!! Yay!!! Det gick väldigt fort för dom att svara O.o blev väldigt förvånad! De skrev att nästa steg mot Japan sker i April, då kommer de att skicka ett mail med följande information:

 
http://www.incul.com/eng/japanese_school/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0