Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!

Jag har inte hunnit göra något alls på
mitt gymnasium projekt eftersom jag har det 
här irriterande PM att göra och en massa andra
läxor. Men vem bryr sig om det? Ingen!!!
Folk tror seriöst att man hinner göra allt
dom ber än om. Man ska göra alla sina läxor,
vara social, se på tv, träna, ta det lugn så att
man inte går in i väggen. Det är väll för fan hur
enkelt som helst? Visst låter det här
enkelt? Det är Jö bara att göra!!!!
Fel det är inte det!!!! Jag är så jävla seg när jag
pluggar och jag behöver oftast hjälp.
Men det tänker ingen på, man får
kommentarer från alla olika håll.
"Du skulle hinna om du hade prioriterat det
här," det är inte okej att det kommer in försent."
"Det är inte okej att du inte kollar på tv och är
social." "Du ska kunna det här och det här,"
"Sluta göra det du gillar och tänk på studier,"
"Du gör inget annat än att sitta i ditt rum och gör
Andra saker, när du kunde suttit och pluggat."
Osv! Ja okej sant, jag kan väll fan ta mig och sätta
mig att plugga varje dag, men då kan jag inte vara social,
Jag kan inte kolla på någon tv, jag kan inte vila för att sedan
orka. Jag är ingen robot!!!! Jag pluggar, jag försöker,
det räcker såklart inte. Men vad ska jag göra?
Det hjälper inte att börja gråta, det hjälper inte att
stänga in sig, du får ändå inget gjort. Men vad ska jag göra
då? Jag försöker och blir såååååå arg när någon
kommer och säger att det ända jag gör är att
sitta i mitt rum och gör onödiga saker. 
Det skulle ni också bli om du försökt dit bästa och någon
bara kastar det i ansiktet på dig. Sluta då, du behöver
inte bry dig längre. Skit i mig, lått mig dö eller vad som!!!
Jag ska försöka mer, men sluta säga så att jag inte försöker,
För det gör jag och varje gång du säger det, har jag
bara lust att lägga mig ner och dö!! Ge upp bara!!
Känns som om jag blir straffad bara 😭😭😰😰😰😰

Kommentarer
Postat av: Mickis

WORD

Svar: Nåja, alla vi får väll utbrott någon gång ^^ inte bra att hålla saker inne allt för länge ^^
Maja Jieni

2013-11-12 @ 16:29:24
URL: http://mickiscafekkodesu.blogg.se
Postat av: Kerstin Johansson

Lilla söta Maja! Livet kan kännas fruktansvärt jobbigt ibland allra helst när man är ung! Jag sänder dig en stor varm kram från mig och jag säger det att bara Du vet hur Du känner det! Var rädd om dig!❤

Svar: Tack Kerstin ^^ Det samma ^^ ❤️ Det här var bara ett tillfälligt utbrott även om jag har känt så här många gånger förut men kände bara för att skriva det här just då. ^^
Maja Jieni

2013-11-12 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0