Nooooo!!!!

Känner inte för att komma till skolan idag 😰😭😭
Vill inte gå på gymnasium arbete och vill inte prata
med lärarna. Känner att jag bara får ont i magen
och ångest, och funderade verkligen på
att åka tillbaka hem igen och säga
att jag är SJUK, för det är jag inte långt
i från känner jag just nu.
Jag ska lämna in PM vare sig det blir en
bra bearbetning eller inte!!!
Jag orkar verkligen inte!! Jag vill bara bli
av med det!!!! Plus har stor press på en,
nu...... Om dom vill att jag ska vara social 
får de väll ta och var sociala med mig med 😑
Jag måste verkligen lägga upp ett schema för mina
studier....  Suck, suck, suck.
Hoppas det blir bättre och något roligt händer,
så att man kan åtminstone vara glad för något!!
I morgon är den sista Japan lektionen, sedan
får jag gå hem tidigare, ha mer tid att plugga det
jag behöver och be till Gud att min hjärna
börjar arbet!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej igen kära Maja! Du behöver en paus! Du är bara i början av livet så du har gott om tid! Så här ska du inte behöva känna! Finns det ingen som lyssnar på dig? Stor kram❤

Svar: Hej, min vän Frida lyssnar men jag har inte tid för paus just nu även om jag skulle gärna vilja det. Men hoppas på att det här går över fort och jullovet kommer snart ^^
Maja Jieni

2013-11-13 @ 09:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0