01/12 Tisdag

Heej heej!! Idag började jag kl:10.30 Skönt som vanligt. Första lektionen var slöjd det gick jätte bra jag har bara en toffla kvar att göra. Sen ska jag göra en boll till Ludde.  Sen var det lunch. Sen hade vi so den lektionen gick ganska fort. Sen hade vi engelska fick göra samma sak som i går typ. Vi fick lite saker tillbacka. Det gick bra för mej. :D Sedan hade jag matt. Vi fick tillbacka våra prov. Det gick inte så bra för mej. Jag höll på att få IG :( Men min lärare sa att vi kunde gå igenom det. Jag kunde det jag inte svarat rät på så då sa han att jag blev godkänn. :D Sedan hade vi no. Jag kom ner lite senare för det där med matten. Dom pratade så mycket att det lät som en höns gård. Dom säger att 8:3 alltid är så tyste men det är dom inte. Av någon anledning slutade vi 35min tidigare. Jag blev förvånad. För Torkel brukar alltid hålla oss kvar åtminstone 5 min. Sen körde Jojjos pappa hem oss. När jag kom hem slappade jag typ. Sen gick jag till fiolen. När jag kom hem så övade jag jätte mycket på min låt. Jag ville kunna min låt för jag ska ha fiol konsert i morgon. Ok hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0