02/12 Onsdag.

Heej heej ;D!! Idag började jag kl:09.05 Jag hade sov morgon. Första lektionen var idrott. Vi såg på film inne i simhalen. Vi såg på is livräddning. Sen skulle få ta pikar och ta oss upp på ett is flack. Det var enkelt. Det var typ det ända vi gjorde sen slutade vi. Jag fick springa runt och leta efter nyckeln för Jojjo hade gåt innan och tagit med sig nyckeln och jett den till Jessica och dom andra som inte kunde bada. Jag tvättade håret och sen gick jag in i bastun ett tag. Sen väntade jag på Chalida och Angelica. Angelica ville köpa chips där men hon i kassan sa att hon inte fick köpa det. Fast det inte gjorde Tommas något. Hon sa att det var för hennes eget bästa. Jag, Angelica och Chalida tänkte okej du bestämmer väll inte vad vi får köpa? Vi kom försent till svenskan. Vi fick till backs vår svenska prov som vi gjorde förut. Jag fick 73/102 Det var väll ganska bra. :D Fast det kunde varit bättre. Efter det hade vi engelska vi fortsatte med våran glass sak. Efter det var det var det håll time. Jag tänkte gå hem men visste inte om vi hade något att äta så jag frågade om någon ville äta med mej i skolan. Mimmi O åt med mej. Det var jul buffé. :D Sen frågade jag om hon ville följa med men hon sa att hon ville vara kvar i skolan. Sen gick jag för bi Jessica, Angelica, Chalida och Agge. Agge frågade om hon kunde följa med mej hem jag sa ja. Fast då hade hon redan sagt att hon skulle med till Chalida. Jag sa att det inte gjorde något men hon sa att hon ska gå hem till sig själv. Jag gick hem ut med Ludde slappade och gick sen till skolan. Jag gick med Jojjo till skolan. Vår sista lektion var so. Det var tråkigt. Vi skulle hitta olika artiklar. Vi hade blivit indelade i grupper jag hamnade med Alex, Sebbe S, Simon och Agge. Om jag ska vara ärlig så önskade jag att jag inte kom i samma grupp som han. Asså jag har inget jätte stort i mot honom. Han är bara jobbig och vi  jobbar inte så bra tillsammans. Alex dansade om kring bara och Sebbe stod och kollade på. Agge och Simon stod och kollade på ett par gröna hörlurar. Sen gick jag hem. Jag slappade när jag kom hem. Sen halv sju så skulle jag ha konsert. Det gick jätte bra. ;D Nu ska jag snart dricka te. ;D


Kommentarer
Postat av: sara

Jättefin blogg har du :) kolla de här!



Dede lottar ut 1000:- till nån av ALLA LÄSARE!!! :)



DEDE skriver sjuuukt roliga texter, roligast på blogg.se

O helt underbara kärlekstexter!



Han DISSAR Kissie me!!!!

Helt otroligt vacker blogg, han är grym o finaste killen i bloggvärlden!!! :D

Nått verkligen extra o obeskrivligt är de! Otroligt vacker!



http://dedeprivat.blogg.se



2009-12-02 @ 22:47:20
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0