17-18/12

Heej!! XD I går så vaknade jag kl:07.00 Vi tog det bara lugnt i skolan igår. Fet skönt. Efter skolan gick jag hem till Chalida med Agge.  Det snöade som tusan och man såg typ inget. När vi var hemma hos Chalida så lagade vi Thai mat. Vi lagade nudlar med wok. Det var got men det var otroligt starkt. Det kändes som om det brann i munnen på mej. Hon har skit guliga kaniner. Efter det så klippte Chalida mitt hår. Det blev väldigt fint tycker jag. Jag gick hem ungefär halv fyra. Jag skulle ta tunnelbanan från Risne till duvbo.  På vägen hem möte jag först Julia. Jag så inte att det var hon först för hon hade färgat håret brunt förut men nu var hon blond igen. ( hennes riktiga hår färg ) Sen möte jag Ciara. Kände inte igen henne heller för hon hade färgat sitt hår blond (sist jag såg henne.) Men nu var hon svart hårig. Efter det gick jag till svenska kyrkan och hade fiol konsert. Det gick bra. När jag kom hem så hade tiger kakan mamma bakat blivit helt bränd för att pappa inte hade tagit ut kakan i tid. ( Jag skulle ha med mej en kaka till skolan nästa dag.) Så jag och mamma fick baka en ny. Jag hade helt glömt bort att det var skol av slutning nästa dag så jag sov som en stock. Nästa dag så när jag vaknade så märkte jag att jag hade smutsigt hår så jag duschade (tur var att jag hade vaknat en kvart innan jag skulle vakna. Efter det skulle jag torka håret. Sen fixade jag mej och gick med Jojjo till skolan. Jojjo hade bakat en socker kaka och jag en tiger kaka. När vi kom till skolan märkte bara några att jag hade klippt mej. Men det gör inget. XD Vi åt och sa hej då till Simon. En kille i min klass som skulle sluta i vår skola. Sen fick vi våra betyg.
Jag fick:
Bild G
Engelska G
Hem- och konsumentkunskap VG
Idrott och hälsa VG
Matematik G
Musik G
Biologi G
Fysik *** (vet inte riktigt vf? och vad det betyder)
Kemi G
Geografi G
Historia G
Religionskunskap G
Slöjd G
Svenska G

Jag vet inte om ni tycker det var bra. Men jag tyckte det var helt OK Kunde haft mycket bätre men ja så är det XD

Kommentarer
Postat av: ***

*** betyder IG

2009-12-20 @ 22:35:36
Postat av: Maja

Pki tack får man fråga vem?

2009-12-23 @ 00:08:16
URL: http://majachokolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0