22/12 Tisdag

Heej!! Idag var det skit kul.  Jag, Jojjo, Mimmi och My åkte till kista. Vi träffades vi Lötsjön ungefär kl:12.00 sen gick vi till Hallonbergen och tog tåget till kista. När vi var framme gick vi runt lite. Jag köpte mammas och Moas presenter och sen lite saker till mej själv. Det var väldigt kul. Bör göra det oftare :D Sen åt vi lunch. Jag och Mimmi åt kina mat. Jag tog nudlar med biff och kyckling. Mimmi tog ris med friterad kyckling. My och Jojjo tog tacos (tror jag). Det var gott. Efter det gick vi bara runt. Jojjo hittade byker och så. Sen åkte vi tillbaks till Hallonbergen och vi gick in i en affär och kollade. Jag och Jojjo köpte strumpor. Hahaha XD Sen gick jag och My hem till Jojjo. Mimmi skulle gå hem. När vi var där så kollade vi på Beck film och sate framför datorn. Jag räknade pengar och kollade halvt på filmen. Jojjo satt id datorn och kollade på filmen samtidigt. My satt och kollade på den helt. Efter som det hade blivit mörkt ute och vi hade sett på den där filmen frågade jag om dom kunde följa med en bit. Dom sa ja men sen ringde mamma och bad mej att gå ut med Ludde och betala middagen till mej och Erik. :( Då sa Jojjo nej du kan gå själv du ska ändå ut med hunden. Då blev jag lite sur för jag avskyr att vara ensam. I alla fall ute. Sen gick jag hem ut med Ludde. Och slog in presenter då kom Erik och slog in sina. Och det såg kul ut för han viste inte hur man gjorde riktigt. Sen köpte vi pizza och åt. Efter det gick jag up och lyssnade på musik, chattade med kompisar på msn, läste och sydde min kudde och min strumpa. Jag pratade med Jojjo och sen med Anna.

Det var allt för idag hej då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0