27/12 Onsdag

Hej i natt sov jag sådär. Jag vaknade säkert 9 eller så. Sen kl:12 eller så kom Daniella (min halv syster.) Älskar henne. Hon är snäll rollig och gillar ungefär samma sak som jag. Hon är 18år och ritar skit bra. :D Hennes klädstil är cool. Hon gillar japan som jag kanske mer. :D Först  visade hon bilder hon ritat samtidigt som vi fikade. Hon fick två julklappar. En bok om hur man ritar och choklad. Sen gick hon och jag up till mitt rum. Vi gick in på datorn och kollade lite på olika saker. Sen gick vi ut med Ludde. Efter det gick vi till mitt rum och sate vid datorn och pratade om olika saker :D. Sedan åt vi middag. Blev hem gjord hamburgare. :D Efter det pratade vi mer och gjorde lite olika saker. Sedan gick hon hem. Just nu pratar jag med Li och Jenny. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0