30/11 Måndag

Heej heej!! Idag är det måndag igen :( Idag började jag kl:09.00 Första lektionen va musik. Trist den lektionen var!!! Vi har kommit på lite mera på vår ''låt''. Sen hade vi engelska. Eftersom jag var klar så fick jag sita och läsa en till historia. Det är inte så kul att vara klar alltid. Man har typ inget att göra :(  Sen var det lunch och direkt efter det var det klassråd. Sen hade vi block (kompo engelska) Vi skulle hitta på ett eget produkt ( ni vet typ sånt som dom visar på reklam på tv) Sista lektionen var no. Vi slutade kl: 14.15 Sen gick jag hem. Jag började fiolen kl:16.20 Det gick ganska bra. När jag kom hem så övade jag mer på min låt som jag måste kunna. Efter en stund gick jag ut med Ludde. Och så var min dag :D Sorry skriver typ samma sak hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0