Lördag!

Jaha en ny dag och det är sommar lov!! :D Det är lördag i dag. Jag ska gå och ridda i dag sen vet jag inte vad jag ska jöra. Jag sitter nu på mitt rum och ska vara inne på youtube sen playahead sen några andra också. :)
Det är inte mycket att jöra just nu men ajaa. Jag vill ha SIMS 3. Jag kan köpa den själv. Men jag orkar inte slösa pengar. Så jag ska önska mej det i stället. Jag fyller år den 16 September. Då kanske den har lägre priss. Sen ska jag önska mej två böcker som heter: En natt på Demon hall av: Andrew Nance. Och den andra bocken :The takes of Beedle the bard by: J.K.Rowling! ÅÅÅ Jag älskar att lässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0