sommar lov!!!

Hej hej!!!  Yess snart är det sommar lov!! Fast fan också jag måste börja i 8:an!! :'( Det betyder att jag måste få bettyg!! Jag ser inte ut som om jag ska börja i 8:an va? :D Hade önskat att jag inte skulle börja där!!!
Nåja nångon måste man väll börja :( Jag ska ha på men en svart kläning med råsa blommor på :) 
Sommar lov ska bli härligt. Jag ska på skriva kusr i hallonbärgen. Jag ska på riddläger. Jag ska till finland och träffa mina  kusiner och Heidi!!! Jag tycker så mycket om henne. Jag ska ta med hunden Ludde dit också. Sara en kina kompis ska komma till mej dena sommaren!! Och vi ska på gröna lund som jag inte varit än på deta år :(!!!
Sen är sommaren slut antar jag :( Jag hatar skolan har alltid jort det men jaja.

Kommentarer
Postat av: fillan

får du bra betyg i skolan? :)

2009-06-10 @ 20:58:40
URL: http://ffn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0