02/11 Måndag

Heej. Jag har inte kunnat sova en blundi natt. :( Musicen började kl: 09.00 Men hon kom inte. Så vi hade ingen Music. Sen hade vi Engelska. Vår lärare var borta så vi fick en vikarie. Han pratade rätt så roligt. Sen hade vi lunch och det blev pyttipanna. Det smakade tort. Sen hade vi klassråd. Sen hade vi kompo engelska. Sen hade vi no. >;P Jag hatar no. Vi ska ha prov på fredag >:(
Efter skola åkte jag till hallonbergen och spelade fiol. Vi komer att ha två konsärter nästa vecka. Jag kan alla låtar förutom Fari tale. Den måste jag öva på ;P Ska ätta fisk pinnar tll midag ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0