03/11 Tisdag

Heej. Idag började jag kl:09.05 Så jag vaknade kl:08.00 Först så kändes det som om jag ska skulle dö. Jag var så tröt. Jag gick först till Moa och sen gick vi till skolan. Första lektionen var hemkunskap. Vi hade teori det var fet tråkigt. Jag ville laga/baka något!!!:'( Sen hade vi slöjd. Jag och Angelica gör tofflor. Jag tror att hennes kommer att bli snyggare. Sen hade vi lunch. Efter lunch så hade vi So. Vi pratade och skrev om dom kristna. Sen hade vi Matte. Det gick dåligt för mej. Jag är ingen bra på % specielt inte om det står tex 5% av 250 kr.
Uch och våran lärares andedräkt stinker som in i helvete!!! (förlåt men det är sant.) Jag fick typp sitta och hålla andan hellatiden när han skulle hjälpa mej. :( -sen hade vi engelska. Vi fick en läxa till nästa vecka. Vi skulle typp läsa en ¨kort¨ histria och välja utt minst tio ord som man ville lära sig typp. Yess det är en spök historia!!!
Sedan hade vi NO Kemi. Det var rätt så kul. Vi slutade kl:16.10
Jojjos papa körde mej hem tack så mycket!!! är jag kom hem så åt jag en maka sen gick jag 10 min (ungefär) till Hallonbergen och spelade fiol. När jag kom hem så åt jag midag. Det blev spageti och chiken vings. Det var gott. Direkt efter maten sat jag och pappa och pluggade No Kemi. Det gick bra. Jag gjorde litte frågor . När jag var klar var mna fingrar typ gråa. Sen kollade jag på nyheterna. Nu ska jag slappa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0