04/11 Onsdag

Heej. I dag började jag kl:08.00 Första lektionen hade vi matte. Kunde inget! Sen hade vi idrot. V skulle bada. Jag hade mina linser på mej så jag tog med simglasögon. Men jag fick inte använda dom jävla skit lärare!!!
Sedan hade vi svenska och sen engelska sen lunch blev äklig fisk! Efter lunch var det stor hålltime från 12.15 - 14.50 Fast fick ej gå hem skulle ta svininflensa spruta. Jag var den första i min klass som togg den. Det gjorde litte ont. Det kom någon för att ta foto och då frågade sjucksköterskan om jag kunde vara med där. Så nu är min arm med på sundbybergs hem sida :D Efter det hade vi so och sen slutade vi. Sen gick jag till frisan och klippte mej. Det blev fint :D Min arm gjorde ondare och ondare för varge minut. Så jag kunde typp inte röra den. Sen hade jag utväklings samtal med min lärare Torkeln. Han gjorde om det till en no lektion!!! Sen pluggade jag no i två timmar. Ush. Nu ska jag sova good natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0