09/11 Måndag

Heej. Idag var det började skolan igen :( Jag började kl:09.00 Först lektionen var music. Vår music lärare kom idag :D en gick vi och kollade på tiater i hallonbergen. Den var väldigt tråkig. Sen ''skulle'' vi ha engeska men teatern tog lång tidd. Efter teatern var det lunch och sisst No. Sen gick jag hem. Åt och gick till fiolen för att spela.
Jag började fiolen kl: 16.20 Jag fick en ny lått som heter A Little Romance. Jag har försökt att hitta den på internet så att jag kunde lära mej den själv hemma. Men har ej lyckats hitta den :( Sedan kl:18.00 gick jag till sundbybergs stads bibliotek och splade en litten konsärt där. Dom skulle ge bok tipps. Och en skulle lässa litte ur en bok. Under den tiden somnade jag men ingen märkte så ;) Sen efter konsärten så fick vi böker. Den heter Sanning eller konsekvens. Jag har både sett och lässt den i skolan redan. Men jag fick välja en annnan om jag så ville. Men den hade jag också lässt. Efter konsärten pluggade jag. Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0