15/11 Söndag

Heej. Idag är det söndag. Jag sov så bra i min säng. Kändes som om jag kunde ha sovit där hela dagen. Men jag skulle ha fiol konsert kl:15.00 :D Konserten var i musik museet inne i stan. Jag skulle vara där kl:13.30 Jag gick upp ur sängen kl: 11.30. Jag satte på mej mina svarta jeans och min ‘’kina’’ tröja. Jag satte upp håret i en häst svans och sparade lite hår där framme. Det blev fint. Jag satte på mig ett hals band som jag fick av en kompis. Han hade köpt den i kina. Det är typ glass och en blomma i. Den är jätte vacker. Den passade till min tröja. Jag satte på mig ett par rosa/röda örhängen. Jag åt en macka med leverpastej och saltgurkor i och drack te. Åh te jag älskar te. Mamma tyckte jag borde ha ätit lunch innan vi åkte men jag orkade inte så jag tog med mej en banan. Nåja sen åkte jag mamma och pappa till stan. Jag halv sov typ i bilen. Sen gick jag och mamma ur bilen för vi var typ framme. Pappa fortsatte för han skulle pracka bilen och vänta på mamma för dom skulle köpa nya kylskåp. För att våra höll på att rasa ihop. Jag var lite spänd för jag hade inte varit där förut. Men jag och mamma hittade dit vi skulle vara. Måna och Mondana var redan där. Mondana hade stukat armen så hon kunde ej vara med :( Sen övade vi. Sedan spelade vi och efter konserten gick jag och mamma och kollade på kläder och sånt. Sen innan vi tog tunnelbanan hem så köpte mamma lite snacks  och en tidning som jag trodde var på engelska men det var visst tyska. När vi kom hem åt vi middag jag fick vårrullar (kallar dom för varulvar för det gjorde jag när jag var liten. ) Sen fick vi ostkacka. Nu har jag suttit och slappat och är nu suggen på te. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0