18/11 Onsdag

Heej! Idag började jag kl:08.00 Första lektionen var matte. Vi hade matte prov. Det gick inte så himla bra för mej tyckte jag :( Men jag hoppas det  gick bra. Efter matten så hade vi idrott. Vi hade musik och rörelser. Vi dansade sol dansen och sen dansade vi salsa. Det var kul (fast det fanns bara två killar där.) Efter idrotten så hade vi svenska. Vi pluggade lite på subjekt och predikat och alla dom där andra. Sen fick vi reda på att vi hade prov på det nästa fredag. Och att vi ska ha sex prov innan jul lovet. :( Sedan hade vi kompo engelska. Sen hade vi håll time från kl: 12.15 – 14.50 Under den tiden gick jag hem. Jag gick ut med Ludde, och sen gjorde jag lunch. Sen satte jag på datorn och läste min mail. Sen kl: 14.00 till skolan och gick till sjuk sköterskan. Där träffade jag Chalida som väntade på Agge.

Jag skulle kolla en sak på min arm. Jag och Chalida satt och väntade ett tag. Vi pratade lite om olika saker. Sedan kom Oskar och Sebbe B. Oskar skulle dricka och Sebbe följde bara med. Sista lektion började SO så jag och Chalida var tvungna att gå så att vi inte skulle bli försenade. Jag och Jojjo satt och tränade på so och gick in i ett annat rum. Där inne satt jag, Jojjo, Zebulon, Fillip, Sebbe S och Yared. Sen gick när vi skulle gå hem så skulle Jojjo ringa sin pappa men det var något fel så vi kunde ej ringa. (konstigt) Så Jojjo sa att jorden skulle kanske gå under. Sen när jag kom hem så slappade jag och läste lite. Sen ungefär efter middagen så kollade jag på ½men (det var skit kul) Sen så pluggade jag So. Sedan så förhörde mamma mej och det gick jätte bra. ;D Nu sitter jag och slöar framför datorn och dricker te. Det är jätte gott. klockan är nu 21.11 Heej då ;D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0