19/11 Torsdag

Heej. Idag började jag kl:10.00 Skit skönt!! Första lektionen var matte. Vi ska börja med Omkrets och aria. Det går rätt bra antar jag. Nästa lektion var hemkunskap. Vi gjorde malmar till våra peppar kackas hus. Efter det var det lunch. Och sen sista lektionen var kompo engelska. Vi redo visade vårt ‘’program’’. Efter skolan gick jag hem och sen ut med Ludde. Efter det läste jag och sen läste jag lite SO. Sen blev det middag. Efter middagen läste jag mer SO. Sen åkte jag och pappa till bao house och köpte en planka och några lampor och en arbets tröja. Efter det förhörde pappa mej på so det gick bra. Jag tror det kommer att gå bra i morgon på so provet. Nu skriver jag. Heej då!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0