20/11 Fredag

Heej! Idag är det fredag!!! Idag började jag kl:08.00 Första lektionen var SO. Vi hade so prov och det gick jätte bra!! Sen hade vi no och fick läxa tills på söndag :( Vi har fysik nu. Sen blev det lunch. Efter det gick jag och Jojjo runt lite gran. Vi gick först bara runt. Sen bestämde vi att vi skulle se Mimmi. Hon hade hemkunskap då så vi gick dit. Men dörren till hemkunskaps rummet var låst. Så vi tänkte först vänta där utanför men vi gick ut på skolgården ett tag. Dom hade byggt nya grejer och vi provade allt. ;D Det var rätt så kul. Det var en sak man skulle sita i och snurra i. Fet snurrig man blev ;D Sen ungefär tio minuter innan vi skulle börja svenskan startades brand alarmet. Någon idiot hade lagt in en rök bomb i gympa salen. Alla gick ut för att bli uppropade. Sen gick vi in igen och började svenskan. Vi har fåt svenska prov där blä :( Efter svenskan så hade vi musik och det var en vikarie där. Vi körde musik ‘’lekar’’ Sen hade vi idrott. Efter som vi inte kunde vara gympa salen så fick vi gå runt löt skön!!! ÅH jag vill bara smocka till idioten som la en rök bomb i gympasalen!!! Sen åkte jag hem. När jag kom hem slappade jag. Och nu slappar jag ska snart sova ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0