24/11 Tisdag

Heej!!! Idag började jag kl:10.30 Gud vad skönt!!!! Första lektionen var slöjd det gick jätte bra. Sen var det lunch det var jätte god mat tyckte jag. Sen hade vi so. Vi fick ny bock och så fick vi reda på att vi ska ha ett test. Sen hade vi engelska fick göra samma sak som i går. Sedan hade jag matte. Vi höll på med aura och omkrets. Det tycker jag är lätt men der var typ cirklar (Det är lite svårt att förklara) Men der går ändå rätt så bra för mej. Sedan hade vi no. Vi hade läxa tills idag. Men Torkel sa arr vi skulle ha samma läxa igen tills på fredag :( Nåja och sen kollade vi på film om magneter. Efter skolan gick jag till hallonbergen för att jag  skulle ha ansambel. Sen skulle vi ha konsert. Vi  skulle bara spela solo sången :( Den som jag inte kan :( Det gick inte så bra jag tappade bort mej och kunde inte riktigt hitta tillbacks men det gick väll ändå bra. Sedan hade vi möte om att fiolen ska åka på resa. Det vara de tills kl:09.00 När jag kom hem drack jag en kopp te och pluggade lite svenska. Jag ska ha svenska prov på fredag. I morgon har jag sov morgon jippi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0