25/11 Onsdag

Heej ;D Idag började jag kl:09.05 Jag hade sov morgon. Det var vissa som skulle göra om prov på matte. Och jag var en av dom som inte behövde det så jag slapp. Första lektionen var idrott. Vi hade racketspel. Efter idrotten hade vi svenska. Vi övade på det vi skulle ha på provet. Sedan hade vi kompo engelska. Vi gjorde inte så mycket då. Sen var det lunch och håll time :( från kl:12.15 – 14.50 På den tiden gick jag hem och åt lunch läste lite och sen stack jag till backa till skolan för att ha sista lektionen. So var så tråkig. Vi häll på med massmedia. Vi gjorde typ ingen ting. Kom i den sämsta gruppen typ :( Sen fick vi veta vad vi fick på vårt so prov jag fick G/G+ (vg-) Okej kanske inte världs bra men jag tyckte det var väldigt bra :D När jag kom hem så gick jag ut med Ludde. Sen hjälpte jag till med att lagga middag. Vi åt spagetti och köttfärssås. Det var gott. Efter det läste jag lite böcker sen pluggade jag svenska med mamma (ska ha svenska prov på fredag.)   Ska nu sova kockan är nu kl:22.29 Hej då ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0