26/11 Torsdag

Hello ;D Yess idag är det Torsdag!!! Idag var det idrotts dag. Jag började kl:09.00 Först åt jag fil sen fixade jag mej och gick sedan till IP skridskor hall. Där möte jag Mimmi. Vi gick in och såg att det var rätt många små ungar där. Sedan kom Jojjo. Vi satte på oss våra skridskor och gick ut på isen. Melker, Rasmus och Fredkris kom också dit. Dom skulle ‘’spela’’ hockey. Jag, Mimmi och Jojjo åkte runt lite gran. Vi åkte i en time och sen gick vi hem. Mimmi gick hem (tror jag) till sig och Jojjo och jag gick hem till mej. På vägen hem stannade vi vid ICA dalen. Jojjo köpte bröd och keso med chili smak. Sen gick vi hem. Vi väntade en stund innan vi skulle äta lunch. Jojjo gick in på face book och jag satte på tv. Efter ett tag gick nätverket :( Så Jojjo stängde av datorn och kollade på vad jag såg på. Jag tog fram filmen Mulan för jag hade inget annat ‘’kul’’ att kolla på så vi satt och kollade på det. Sen gick vi och åt. Sedan gick jag och Jojjo till skolan. Vi skulle ha cheerleading. Vi träffade Mimmi där också. Dom som höll det var Emelie, Olivia, Frida och den sista kommer jag faktiskt inte ihåg. Först värmde vi upp sen visade dom en dans. Efter att vi lärt oss dansen så började vi bygg. Sen mot slutet så hade vi lite gymnastik. Vi fick först göra kullebyta. Sedan jula, ronddat och flikis = handvolt bakåt. Sen var det slut. är jag kom hem var kl:14.00 ungefär. Jag satt och slöade lite sen pluggade jag svenska. Efter det ungefär kl:16.00 gick jag ut med Ludde. Sen när mamma kom hem åt vi middag. Vi åt först grönsaks soppa och sen pankakor. Det var gott. Nu slöar jag och ska snart plugga svenska. Hej då ;D 


Kommentarer
Postat av: O.o

Du de va en detaljrik beskrivning

2010-04-18 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0