27/11 Fredag

Heej!! :D Idag är det äntligen fredag!!! Idag började jag kl:08.00 Jag vaknade av väcka klockan och låg kvar en liten stund för jag var så tröt. Men sen bestämde jag mej för att stiga upp. Mamma var ledig idag så hon passade på att göra frukost till mej och Erik (min bror) Jag sa till henne att inte göra det för ofta bara. För då kunde en viss pension tro att det här är dens palats. Sen såg jag i spegeln att mitt högra öra hade blivit infekterat. Mamma hjälpte mej med mitt öra. Jag var tvungen att skynda mej till Moa så att vi inte skulle koma försent på grund av mej (trodde jag ja.) När jag kom fram till henne så stod hon fortfarande och sminkade sej. Vi skyndade oss till skolan. Som tur var kom vi bara en minut försent. Första lektionen var so den var rätt så tråkig. Sen hade vi NO. Vi hade test som jag inte hade pluggat på fast det gick bra ändå antar jag. Sen hade vi bild. Det gick bra och min täckning blev fin Sen hade vi lunch från kl:11.40 – 12.10 Sedan kl:12.50 hade vi svenska. Vi gjorde prov och det gick jätte bra!! Efter svenskan så slutade idrotts klassen. Musik klassen hade fortfarande två lektionen till. Musik gick inte så bra för oss. Sen hade vi idrott det var ganska kul. Först dansade vi sen körde vi en boll lek. Sedan hade vi drag kamp och sist sten, sax och påse ‘’match’’. När vi slutade så var kl:16.35 Det är så orättvist!!!! När jag kom hem slappade jag och gjorde ingenting. Nu ska jag sova för jag ska på första konfirmation träffen imorgon. God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0