29/11 Söndag

Heej idag är det söndag. Jag skulle vara i duvbo kyrkan kl:10.30 Jag vaknade kl:09.00 Jag åt frukost tog på mej vardagliga kläder och började gå till kyrkan. Jag gick samma väg som jag gåt till min föra skola (alltså duvbo skolan). Jag kom fram till min gamla skola och alla mina minnen från den underbara tiden kom till backa. Sen gick jag upp till kyrkan. Zarah var redan där så vi stod och väntade på att få komma in. När vi var där inne så tog vi av oss jackorna och hälsade på prästen. Jag Zarah och två andra killar skulle samla in pengar (collect) Men det behövdes bara tre så den som kom först ut av killarna fick samla in pengar. En annan kille där som skulle vissa hur vi skulle göra hälsade jag och Zarah på innan vi skulle börja träna. Det som var lite pinsamt var att man kanske skulle råka slå till någon med pinnarna som vi samlade in pengar med. Det gick bra. Jag och Zarah råkade bara slå till varandra några enstakade gånger. Efter det så fick vi ficka och välja mellan kalender och tändstickor. Jag och Zarah valde kalender. När jag kom hem så skulle mamma jag och Mariolis till en jul marknad. Det var ganska kul att se på sakerna där. När jag kom hem så slappade jag. Nu har jag just ätit middag och ska läsa böcker hej då ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0