31/10 Lördag.

Hej. Idag har jag inte gjort något specielt. Jag slappade som vanligt. Jag gick utt med Ludde och träffade Alicia, David och Lin. Dom skulle till duvbiskolan och chillade. Jag gick först hem och sen dit. Vi sat vid gungorna. Sen gick vi hem till Alicia och fick åk bil till Film tjedjan. Vi hyrde ingen. Alicia undrade om jag ville komma på film kväl hemma hos henne det ville jag. Mamma fick besök av Carola. Dom badade bastu. Vi åt kl:18.00 för jag skulle till Alicia kl:19.00 När jag kom dit så var Lin, David, Frida och Alicia där. Vi gick till gravarna och kollade. Det var gätte vackert där. Sen gick vi hem till Alicia och kollade på The Covenant. Den började kl:21.00 så vi väntade ett littet tag. Mamma, Caola och Erik sat visst och kollade på samma film. Det stod att det var en skräck film men den var inte läskig alls fast den var bra :D. Sen gick jag hem och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0