23/10

Heej. Idag vaknade jag kl:07.00 och stack till skolan. Första lektionen var So där kollade vi på en film sohandlade om vf dom stred. Sen hade vi No. Vi hade ett test som jag inte hade pluggat på alls. Sen kl: 109.30 gick jag, Moa, Jojjo, Ellen, Filippa, Fhilip, Dino, från 8:3 Melker, Erik, Henrik och Mimmi O till ungdoms motagningen och pratade om Sex.Jag sa inget e ända gång men Melker, Erik, Henrik och Mimmi O var dom som pratade mest där. :D Sen fick vi göra litte andra saker. Alla fick tre kondomer var. Sen hade vi bild i 5 min. Sen hade vi lunch Ett par tjejer från 8:3 skulle göra någonslags låtsas film om twilight. Dom gorde det i matsalen. Sen hade vi ingen svenska sen gympa. Vi hade dans å gympan. Jag trode vi hade skridskor fast tomas ändrade dagen innan tydligen :(
Sen hade vi music. Kl:14.30 gick jag till sjuk sköterskan och fick svara på frågor som tex äter du frukust och lucnh och midag vage dag, Röker eller snusar du, blir du mobad i skolan och så vidare. Sen fick jag väga mej. Jag vägde exakt ..,2Kg Och sen fick jag mätta mej jag var 1,49 och en halv cm lång. När jag mätte mej hema var jag 1,54 cm lång. :D Så det var en bit skilnad. Jag har får mitt omdöme. Jag blev odkänt  allt till och med Biologi. :D
När jag kom hem pratade jag med mamma. I kväll ska hon och jag se på Wolverin en spänande film!! Hon och jag gilar sådana filmer för er som vet vad Wolverin är. Nu kollar jag på Saint October. Precis börjat kolla så vet inte riktigt vad den handlar om. Nåja det var min dag hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0