28/10 Onsdag

Heej. Idag var jag i gamla stan med Mimmi. Dagen började med att jag sov till halv tolv. Sen slappade jag ett tag. Jag kom på att jag skulle koma försent om jag inte skyndade mej. Jah åt lunch och rusade ut igenom dören. Jag var på vår bestämda mötes plats kl:13.15 så jag var i god tid. Jag väntade. Efter en stund hörde jag någon som sa mit nam. Det var Filippa. Jag frågade vad hon hade jort. Hon sa att hon hade varit i satn precis och ska hem. Jag sa att jag skule till stan med Mimmi. Jag behövde inte vänta länge. Mimmi kom 3 min försent. Sen gick vi på tåget som gick till Kungsträdgården och steg av vid T-centralen. Där blev vi osäkra. Vi tog fel tog och fick åka tillbaka två steg. När vi var frame gick vi till SF-Bokhandeln. Jag köpte 4 manga böker där. Dom 2 första bökerna av Chrono Crusade. Det handlar om hen tjej som heter Rosette och en demon som heter Chrono. Dom ska hita Rosettes lille bror. Jag köpte boken som heter Moon Boy. Den handlar om en tjej so heter Myung-Ee. Hon är en jord-kannin. Hon träffar en pojke i 5:an som heter Ju-Da Lee. Hon bråkade med honom och kastade en pena på honom. Hon kände sig elak och ville säga förlåt. Hon bestämde en mötesplats med honom. Men för någon anledning så dök han inte upp. Hon träffar honom efter 5 år men han kommer inte ihåg henne. Hon har bestämt sig för att få honom att komma ihåg henne. Och sista var Baron The cat returns. Det handlar om en flicka som heter Haru. Hon räddade en katt från att bli på körd av en bil. Den här katten pratade och sa tack. Han lovade att got göra henne en annan gång. Den här Katten råkade vara Princen av Katterna. Kung katten ville att hon skulle bli hans sons brud. Haru ville inte det och sökte hjälp hos en Baron katt och en fet katt och en kråka. Kung katten kidnapade henne men baron katten kom för att räddade henne. Haru höll på att bli katt men precis innan hon blev det så kom hon tillbakatill sin egen värld. 

Efter vi varit i SF-bokhandeln gick vi runt och kollade på olika afärer som fans där. Vi gick in i en butik där dom sålde dokor och barn saker. Jag sat och skruvade på en music dosa och Mimmi kollade på dokorna. Efeter ett tag blev vi tröta och gick hem. På hem vägen gjorde jag och Mimmi en historia om en bäver som hete Rikki och en ekore som hete Ciki. Jag berätar om den i morgon om jag fortfarande kommer ihåg den ;)
När jag kom hem sate jag och läste mina böker dom var väldigt bra. Nu ska jag gå och sova klockan är nu 23.02 God natt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0