Onsdag 21/10

Heej! I dag har jag varit i skolan som vanligt. Jag fick reda på att jag fick ett G på No provet! Jippi!!
Jag hade en holtime idag som började kl:12.15 - 14.50. Jag var med Bea och Angelica då. Vi var först på Donken och sen gick vi till Kristal rose. Angelica skulle kolla vad det var för affär för hennes mamma ville ha något där till julklap. Vi köpte inget. Sen gick vi till bokhandeln. Jag köpte en pena, en annan slags pena (vet ej vaddet heter) och ett sudd. Sen gick vi till 7 elven. Bea ville ta slach kaffe (tror jag) och någon slags bulle. Vi sat coh pratade och jag skratade så att jag nästan grät. (fast det var inget roligt, jag var nog bara tröt då.) Sen gick till (kommer inte ihåg vad den heter) för Bea tycktedet var kalt. Sen gick vi till ålens. Sen gick vi till skolan och hade vår sissta lektion. Det var SO. Vi har Religion och liv. Först skulle vi svara på olika frågor. Sen kolladde vi på film om Jesus. Sen slutatde vi. När jag kom hem sate jag mej vid datorn och instalerade Media player. (min dator gick sönder så inget var sparat) Fast man behövde bli medlem på något så jag väntade tills pappa kom hem. Sen gick jag ut med Ludde. Sen åt jag midag och läste Panda (djur tidning). Sen kom pappa med mej up och kollade på medlems saken. Efter det blev jag medlem och sate in saker från mobilen till datorn!! Och nu kollar jag på Lucky star och skriver i bloggen. ;)That's it. The end of my day.

 Det är Angelica. Hon är en riktig Ängel!! Hon är snäl och rolig.

Sorry har inge bild på Bea. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej maja! Snälla kan du radera detta inlägg för jag HATAR bilden på mig du kan ju ta en annan bild.. SNÄLLA : kram

2009-10-22 @ 20:26:43
URL: http://coffebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0