Tisdag 20/10

Hej idag fick jag vackna kl:07.00 Jag gick till skolan halv 8. Jag habe om prov på No. Jag tyckte det gick så där. Jag hoppas den gamla gubben torkel ger mej godkänt åtminstone!!
Sen hade vi hemkunskap. Vi skulle göra piroger tror jag det hete. Min partner var inte där så jag gjorde det med Bea och Filippa. Det gick sådär. Bea stekte kötet och la i massor av olja ( det såg utt som en häxa ade gjort det xD) Fast det blev got ändå. Filippa slängde ägge gulan vi skulle använda. Fast allt blev bra ändå!! Det blev ändå gott. Sen hade vi syslöjd.  Jag och Angelica ska göra tofflor haha XD.  Efter skolan så gick jag hem till Filppa med Ellen och Moa Vi hade det kul. Första gången på länge jag var hos någon =) Sen gick jag hem. Sen gicka jag utt med Ludde och nu siter jag och kolar på Lucky star en manga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0