All right another boring/Fun day in school!!!

Dagen började med att vakna typ kvart i sex.

Äta frukost förberedelse och lite anat.

Åkte till skolan sjöng på Lucia tåget.

Ursäkta men Qvabi är fan en idiot!!

Kan man seriöst inte så still med ett litet ljus!!!

Han kunde ha bränt Klaras och alla andras hår!!

Det var kul att sjunga. Klara och Romina sjöng jätte vackert!!

Gud vad underbart att vara i skolan utan läxor!!

Jag klarade av mitt biologi prov!! Äntligen!!!

Jag fick reda på att jag får VG i slut betyg i svenska!!

Jag fick reda på att jag blev godkänd i Kemin!!

Jippi typ toppen idag.

Satt med Chalida, Jessica & Angelica och pratade lite.

Angelica skulle visst spå mig. Men hon passade på att doppa

mitt finger i ''vatten'' som låg bredvid oss.

Mmm mysigt!! Jag var bara tvungen att hämnas!!

Till lunch fans det pyttipannan och gröt.

Jag valde gröten den var helt ok.

Hittade lite läskiga klumppor i den här och där men jaja.

Efter skolan gick jag, Frida och Olivia till Ica maxi och fikade där

på något jag inte minns vad det hette.

Vi pratade lite om allt och möjligt :D

Nu är jag hemma och är skit kall om händerna och lite tröt men men.. :D

Aja det var typ allt idag!! See You <3 Love

Dagens lått:

BoA - Every Heart (English) with lyrics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0