Bakat kladdkaka! :D Med Frida och Jojjo

Hej!! Idag har det varit en rätt bra dag!! :D

Dagen började med att jag gorde en låt som heter Dream.

Jag har lakt in den på min blogg. Snälla ta den inte om ny tycker om den :D

Inte för att jag tror någon skulle men.... :D

När jag kom till skolan hade vi Matte, Vi fick lyssna på

vår matte lärarens vardagliga liv.

Han pratade också om exositen. (En skräck film)

Sedan hade vi No, Vi fick se på en film om hur

Djuren överlever i världen. :D

Sen hade vi Svenska, Då läste Stefan

en julbok, Som typ ingen

hade lust att lyssna på. Stefan var

på ett väldigt surt humör.

Sedan hade vi kompengelska.

Vi fikade, Teme satt och ville pepparkaka

från Jojjo.

Efter engelskan var det lunch. Om jag ska vara ärlig

kommer jag inte ihåg vad jag åt till lunch.

Jag var inte så uppmärksam på det jag åt.

Jag satt och kollade på Jacob som satt och stirrade som en

zombie på Frida. :)

Efter Lunchen gick vi för att städa klassrummet.

Sen stack jag, Frida och Jojjo hem till mig

för att baka kladdkaka.

Jätte gott :D

 


Dagens låt:

Mike Posner - Please don't go

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0