Hej, Lite om mig :D

Namn: Maja Johansson.

Kinesiskt namn: Jieni Yi.

Födelse dag: 16 September År 1995

Ålder: 15 år

Längd: 1,50 något typ

Ögon färg: Mörk bruna.

Hår färg: Mörk brun.

Hud färg: Typ mörk mörk orange?

Personlighet: Snäll, Kan bli på väldigt dåligt humör, Känslig,

Blir lätt avundsjuk, Är försiktigt,

Gör oftast det andra säger till mig

&

Skit dålig på att säga ifrån.

Favorit ämne i skolan: Engelska, Svenska (Med ett undantag.) Idrott

&

Hemkunskap

Sämsta ämnet i skolan: Matte!!! No BIOLOGI!!!! & So!!

Sysselsättning: Sova, läsa, sitta på tacket och kolla på moln, Är inne på datorn

Spela på min keyboard, Sjunger för mig själv, Lyssnar på musik,

Drömmer, Tänker på konstiga saker :D

Boende: villa.

Föredrar: Sova, sjunga, Drömma om ett annat liv.
Älskar: Ludde (Min hund) Mina kompisar,

Familjen, Sova, Äta & Manga .

Hatar: Min bror när han är jobbig!!! Skolan, Alla som bara MÅSTE säga emot mig varje JÄVLA gång!! När jag inte får sova hur länge jag vill!!
Lyssnar på: Japanska och engelska musik.

Bäst låt du hittills hört: HOLD MY HAND - AKON FT MICHEAL JACSON

tror jag. ;P

Japansk musik: Every Heart Inuyasha

& °C-ute - Tokaikko Junjou
Intressen: Sjunga, rida, gymnastik & Spela fiol.
Klädd still: 1.Stora kort armad t-skirt eller linnen & Jeans.

Linne och Kjol med leggings.

Söt klänning med leggings.

Vad vill du bli när du blir stor: Författare, Sångerska, Jobba på manga bibliotek,

Är du singel: Ja

Vill du ha pojkvän: Ja!!!!!!!

Vad är din största önska just nu: Att hitta ett manga bibliotek!!



Till julklapp önskar du:

DS spel

Manga böcker

Vanliga böcker.

Tusen gånger starkare.

Penn stift

Ett halsband med en uggla på

En bock som visar hur man talar Japanska.

Linser med färg (På skoj) ;P

En pojkvän (På skoj) ;)



Ok, Det var nog allt jag kan komma på om ni vill veta

mer så skriv vad ni vill veta ska jag kanske svara på dt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0