Julafton!!!

Julafton!!

Gud vad skönt!!

Jag fick det här i julklapp:

Jag fick dom här två böckerna av mamma.

Dom heter Cathys bok, och Cathys nyckel.

Dom är skrivan av Stewart/ Weisman/ Brigg.

Dom värkar väldigt bra :D

 

Jag fick Drakmåne av Monica

och Torsten. Min familjs vänner.

Jag har sätt den förut (Alltså boken)

och ser väldigt spännande ut. :D

Den är skriven av Carole Wilkinson.

 

Jag fick två böcker av Erik.

Den första heter Flickan och Skulden.

Skriven av: Katarina Wennstam.

Det är visst en syn på hur samhället

ser på våldtäkt.

Erik började undra om det

var en bra bök för mig.

Mamma sa att den var helt ok.

Så där fick jag veta att mamma hjälpt

Erik lite :D

Den värkar bra.

Den andra boken är

Tusen gånger starkare.

Skriven av: Christina Herrström.

Den verkade bra när jag såg trailern

på den. (Asså filmen då)

Tack Brorsan!! XD

Jag fick mitt gameboy spel av mamma och pappa.

Eller ''jultomten''.

Ok jag gillar att spela Pokemon,

Och alla som tycker jag är fett

barnslig gör det ni :D

Jag älskar att vara barn!!

Jag fick en gosig filt av mamma.

Den är så mjuk!!

Jag älskar den. Jag tänkte

sova med den och den blev typ elektrisk när jag höll

på med den så det blev som små blixtrar i mörkret

det såg jätte coolt ut!!

Jag fick en borste och body lotion

av Jojjo. Det är Betty på dom.

Den lukta gott tack Jojjo!! <3

Jag fick ett ugglehalsband av Erik.

Jätte gulligt!! Den är ''guldig''

Tack Erik. När jag satte på mig

den sa han: Maja har jö mer bling

bling än jag. Och det är jag som är hip

hopparen här jö. :D


Jag fick ett pandora carms av minna kusiner.

Det är igelkotten om ni kan se det. :D

Den silvriga bredvid den råsa. :D


Jag fick ljus och lavendel doft ''pinnar''

av Moa. Tack Moa!!! <3

 

Jag fick ett jätte gulligt halsband

av Mimmi!!

Den kostade mycket!!!

Mimmi inget dyrt!!!

Tack så mycket!!

Blå min favorit färg!!! <3


Tack Carola och Moa!!

Det ska bli jätte kul att åka

till Yasutagi!!

Vad glad jag blir!!

Jag kände nästan för att gråta!!!

Nu vet jag vad det va vi skulle göra!!

Jag fick ett SF-Bokhandels

present kort av mamma

i julstrumpan. 500 kr!!!

Se upp manga här kommer jag!!!

 

Jag fick fyra triss lottar

av farmor. Jag van 25kr på en utav dom.

Tack farmor!! Ska ringa dig sen :D

Jag fick en Poncho

(Vet ej hur det stavas)

Av farmor. Hon har gjort den själv.

Tack så jätte mycket!! <3

Jag fick en slags halsduk

av Monica. Hon har gjort den själv.

Tack så mycket!! <3


 

Jag fick en svart klänning och en jeans

klänning av Ludde.

Tack Ludde, Hur kunde

du veta min storlek. :D

Jag fick ett par fjärils örhängen av

Chalida!! Tack så mycket!! <3

Jätte gulliga. Dom kliar inte alls.

 

Jag fick en Nikon D3100

av pappa!!!!

Jag fick min kamera!!

Tack så mycket pappa!! <3

Jag fick en kamera bok också!!

 

Det var det jag fick tack så mycket!!!

Jag har tagit alla kort förutom den på min kamera,

Med min kamera!!

 

Dagens låt:

Ashita no Nadja- Music Box

 

 



Kommentarer
Postat av: jojjo

det var kul att höra att du tyckte om dom :P

din var också jätte fin tack<3

OMG en systemkamera :O

AVIS När jag kommer hem såå får vii fota :P

2010-12-25 @ 14:25:55
URL: http://jojojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0