Party!!

Dagen började med att jag vaknade och

stekte egg och skinka.

Det blev gott :D

Sedan städade jag mitt rum lite.

Jag damsög och torkade keyboarden

och bordet.

Sen åkte jag till ridningen kl:14.00

Kom dit och hade lek tävling.

Det var faktiskt roligt.

Jag skulle leda hästen och blev trampad på hällen

så jag hade jätte ont efter det.

Sen kom Jojjo och Frida ungefär kl:18.00

Sedan kom Chalida, Angelica,

Olivia, Denise och Alice.

Vi gjorde oss i ordning till Moa's fest.

Så här blev det:


När vi kom dit dansade vi och hade roligt.

Slutet av festen var inte sååå roligt.

Men men.... Vissa hade det i alla fall. :D

Nu är jag tröt och ser ut så här:

OK Dagens låt:

【音質向上】 悪ノ召使 -REMASTER- 【合唱】

Jag vet låten är på japanska men det låter ändå fint så lyssna :D

 


Kommentarer
Postat av: Mandana

naww den låter jätte fint =D

2010-12-28 @ 21:14:10
URL: http://lunnatrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0