Today!!

Hej, Dagen började med lite kall

gröt på morgonen. Sen sate jag mig framför

datorn och kollade allas bloggar. :D

Sedan åt jag en kopp nudlar och stack

sen till Ica maxi för att handla

middag med mamma. :D

När jag kom hem gick jag ut med Ludde

i snöstormen. Sen sate jag mig framför datorn.

Jag gör inte så mycket när jag är ledig.

Sover, Datorn, Ätter, Dator, Kanske går ut

Och sover igen :D

I morgon är det först vanlig skolförmiddag

sen på eftermiddag är det städning.

Jag har redan städat mitt eget skåp så

gott jag kunde. Så jag ska typ städa klassrummet

och datorrummet. Sen får man gå

hem och dricka en kopp te. :D

Önskar något spännande kunde hända!!

Det är så tråkigt!!

Typ det kommer ner alien som ser ut som oss.

Eller helt plötslig börjar det en ny person

som ändrar allt!!

Eller att en ny mysko affär har kommit till

sumpan. Eller jag får nya grannar som är lite mysko. :D

Eller det kommer helt plötsligt en helt ny annorlunda skolan!!

Eller något sådant!!!

Det skulle vara mycket mer intressantare!!!

Aja det kommer väll aldrig att hända :'(

Men nåja snart är det JUL!!!!

Inte är det någon tid att sitta och deppa

bara för ens liv inte är intressant.

Jul, Jul stålande jul!!

Today photo on me :

Sorry look borring!!

 

Alright my friend todays song:

PussyCat Dolls : i Don't Need a man



Sooo true!! Right girls!!! ;)
We don't need a man to make oss happy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0