VARFÖR GÅ I SKOLAN OM VI ÄNDÅ INGET GÖR!!!!

Men Gud!!!

Jag orkar inte varför ska vi behöva gå till skolan när det

inte finns något att göra!!!!

Jag är så tröt!!

Idag när jag vaknade hade min väcka klocka inte ens

satts på, Och mamma väckte mig kl:07.00

Jag var tvungen att skynda mig. Jag fick veta i

sista minuten att vi hade bad i skolan på gympan.

Jag var tvungen att spring tillbaka in i huset för att

bytta till bikini. Jag är så tröt!!!

Väll i skolan ska vi bestämma vad det är för låt vi

ska spela! Sen är det simning och då har jag naturligt

viss glömt min jävla lins ask!!!

Jag är tvungen att springa hem igen för att hämta den.

När jag kommer till badet så är vi tvungna att göra

vår egen vatten pass. Vi simmade bara inte så kul!!!!

Sedan hade vi SO, Vi hade betyg prat. Jag fick VG i slut

betyg i So jätte glad!!!

Fick veta att Dino har samma mobil som jag. Oj, Oj, Så

länge han inte säger att jag har härmat honom är det lungt.

Nu har jag VG i So, Svenska, musik och bild.

Vad jag vet i alla fal.

Vi åt lunch det var ''julbord''

Kaos som vanligt i mattsalen!

Sedan hade vi no, Då kollade vi på film.

Sedan Matte vår matte lärare var fett konstig i dag!!

Han trodde jag var rädd för honom idag men nej,

Jag kollade bara snett på honom!!! Medvetande också!!

Sedan hade vi Engelska och vi skulle göra egna historier och

Qvabi råkade visst hamna i samma grupp som oss!!!

Han sa att han skulle förstöra för oss. Om jag hade kunnat

skulle jag ha slängt en stol på Idiot fan!!!

Jag hatar honom han är så irriterande!!!!!!!!!

Kan han inte bara försvinna!!!!!!

Efter skolan stack jag till biblioteket och lämnade en bok,

Sedan gick jag och köpte Jojjo's Och Mimmi's

Julklappar!!! Nu sitter jag hemma och orkar inte med skolan!!!!!

Dagens låt:

99 Times - Kate Voegele



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0