Yasuragi med Moa, Carola och mamma.

Hej, Idag vaknade jag typ kl:11.30 ungefär. Mamma väckte mig. Jag sov så gott
och skönt.
Nåja det jag gort är jag har varit i
Yasuragi- inre ro och harmoni.
Med Moa, Carola och mamma Virpi.
Vi har badat och badat och bastat och badat.

Vi år god japansk middag, Det var gott men lite lite. :D

Det var väldigt kul. Sen badade vi och bastade lite till :D

Moa's hår blev tydligen till sirap efter det, Poor her.

Det var skönt och under bart.

Jag bara älskade där det var så fint!! Japan rocks!!

Någon slags kött och ris i. (Gott) Förrät.

 

Förrät: Ankdumpling (Jätte gott) ;P


Förrät: Friterad tigerräcka. (Ser gott utt, Mamma tog deta.)

 

Hahaha jag äter!! <3

 

Moa, Som inte ville bli fotad. :(   (Moa om du vill kan jag ta bort bilden)

 

Mums det var gott. En till tack :D

 

Huvudräten: Deta var väldigt gott.

 

Me eating

 

Drinking te!! <3

 


Jag och mamma. (Vad konstiga vi blev)
Om ni kollar mellan oss så ser
ni en huvudlös persion. Det är inte på grund
av ljuset.


Efterräten: Äppelvårrular med glass. Fett gott!!

 

Efterrät: Vet inte riktig vad det är. (Carola tog det.)

 

Dagens låt:

Shakira - Waka Waka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0