Yess, Gud snart är det över!!!!

Hej, Idag har det varit en bra dag antar jag.
Det gick inte så bra på mitt Svenska talet men nåja :D
Jag lämnade in min SO och hoppas på att få VG.
Idag gick jag, Alice, Jojjo, Olivia och Denis till SUBWAY och åt lunch.
Det var väldigt gott :D
Jag fick reda på att jag skulle ha biologi omprov
typ några timmar innan jag skulle ha det!!
Hjälp!!! Jag tror jag klarade ögat, Jag hoppas jag klarade örat också!!
Nu sitter jag i mitt rum och dricker te och äter pappas efter rätt.
Det är typ apelsiner och choklad.
Smakar helt OK ;)
Jag är jätte glad har typ inget kvar att göra.
Jag har kanske ett biologi prov kvar och Lucia.
Nu är jag nästan helt HAPPY dappi!!
Men jag måste få veta vad MOA FF vill ha i julklapp!!
Men hon säger inte vad hon vill ha!!!!
Om inte jag får någon slags ledtråd på vad hon vill ha ger jag henne en potatis snart!!
Ok skojar nej men vad ska jag köpa!! :P

Juste dagens lått:

Katy Perry - Firework



Jag gillar den här låtten :D <3 <3

Kommentarer
Postat av: moa :)

Svar: hahhah tack maja bra tips ;) älskar idg me och vet inte vad jag vill haa :( <3

2010-12-11 @ 00:46:16
URL: http://moethehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0