30/11 Nov

Hej, Idag är det 30/11 :D Idag  har det varit aktivitetsdag. :D
Jag vaknade av att alarmet pep och stängde av det, sedan vände jag mig om för att somna om igen. Fem minuter senare hoppade jag ur sängen och tänkte här kan jag inte ligga och sova, och sprang för att hitta mina skridskor och åt frukos. Jag åt, och började gå till Åhlens där vi skulle mötas. Jag gick förbi Mimmis hus och frågade om vi kunde gå tillsammans. Vi gick dit och på vägen skulle jg ta ut pengar, Jag gillar att ta ut pengar för någon anledning :D

Jag, Jojjo, Mimmi, Frida och Alic var och klättrade på förmiddagen :D Det var kul och läskigt samtidigt. Jag har höjdskräck men det var jätte kul ändå. Mimmi, Jojjo och Alice kom väldigt högt upp. Jag klättrade ungefär halva vägen upp hela tiden, På det flesta.
Jag tycker det gick bra för Frida, Jag tyckte det såg ut som om hon var säker på hur man skulle klättra men sen så frågade hon vart hon skulle sen. Jag och Frida var dom som höll sig lite lägre ner :D
Man blev väldigt tröt i armarna och fick ont i fingrarna, Jag trodde det skulle vara fler men nej vi var ganska få, Det var väll ganska bra ändå då gick det snabbare och fler fick klättra :D

Sedan blev det Lunch, Jag, Jojjo och Mimmi gick till MCdonalds. Alic och Frida gick till Solna, dom skulle spela badminton. Det var många på MC, det tog ett tag tills man kom fram till kassan. Jojjo hade tagit med sig sin egen mat. Nere vid kassan såg jag Yared, Oskar (från blå) Anton Från blå), och lite andra ängskole barn. När jag kom up så hade Mimmi gått och hämtat en gaffel till Jojjo. Jag såg några sekunder senare att Dino, Filip, Darko, Yared och ett par andra killer satt typ bredvid oss nästan. Moa, Mimmi O och Amanda var också på MC fast dom satt lite längre bort.

Vi stak till Ishallen efter vi ätit. Jojjo och Mimmi vill försöka få ner snö från taket så dom stod och kastade snö upp. Sedan gick vi in och tog på oss skridskorna, Vi var en kvart tidiga. Vi sate på oss våra skridskor och pratade lite. Sen gick vi ''in.'' Efter ett tag kom läraren Ida och en till jag inte vet vad hon heter. Melker, Rasmus, Henke, Jocke, Henrik och Fredrik. Jag, Jojjo och Mimmi tog en ''pinne'' och  en ring och körde lite :D

Sedan tog Melker och company vår ring!! Vi tog en ny. Vi hade sen tre ringar på ''plan'' Vi åkte och tog varandras och så vidare. :D Det var jätte kul tyckte jag :D :D :D <3<3<3<3<3
Efter det stod Jojjo, Jag och Mimmi och kastade snö upp för att få snön på taket att ramla ner. Det gick sådär. Vi hittade en jätte stor snö ''platta''.
Mimmi: Jag ska göra ett karate slag (med handen) för att bryta den isär. (Slog snö platan)
Inget hände, Jo Mimmi fick ont i handen. Det såg väldigt lustigt ut så vi alla började skratta.
Jojjo försökte också men hon fick också bara ont i handen.
OK min tur. Jag slog den i några bitar och fick JÄTTE ont i handen. OK det är över nu men då gjorde det ont.
Jag har nog inte skratta så mycket på några dagar :D
Det var en kul dag idag!!! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0