Hej.

Ok i lördas så gick Frida, Jag och Jojjo till 7/11 vi skulle plugga men we ended up with just talking and some other fun things: Jojjo köpte en ''koffe cooler'' tror jag och Frida vill det med men vågade typ inte säga namnet så hon köpte en late, Och jag köpte varm choklad. Vi såg Qvabi när jag köpte choklad, då gick Frida och Jojjo och gömde sig. Själv stod jag där och nästan höll andan för att han inte skulle se mig!!! Jag sa argt till Frida och Jojjo ''Tack då''Han som stod i kassan bara ''va?'' Jag bara kände nej men gud stakar honom och sa ''nej, förlåt jag sa till min kompisar.'' Han bara jaha. :D Kevin kom in och vi kollade bort. När vi pratade stod det en kille vid fönstret och stirrade på oss, så när vi kollade dit så gick han (såklart) Sen blev vi nästan påkörda av två bilar, och sen jagades vi av snöbollskastande idioter och en av dom stod och hoppade och sa till oss ''fuck me, Fuck me''

Vi bara ok och typ sprang hem till mig.
Idag är det Måndag, Matte provet gick skit jag han bara till matte problem 6. Sedan var tiden ute!!!
Fasen vad irriterande!! Yess vi hade ingen SO!!! Så vi flyttade fram slöjden och fick sluta tidigare, Jag, Frida och Jojjo gick till sumpan. Vi gick in till Åhlens och kollade på lös naglar och kläder. Sedan gick vi till Lindex och Jojjo köpte en jätte gullig klänning, Jag köpte också en jätte gullig på barnavdelningen. Först trodde jag inte den skulle passa men den passade perfa!! :D




Min kläning med mig!

Min fina kläning hel!! :D


Jag tykte om bilden så jag bara tog den ;)


Vårt första trio foto ;)

Vårt andra trio foto, Jag kamade håret :D :D

Vårt tredje trio foto :D Piece <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0