Läx problem & huvudvärk

Idag har skolan varit skit jobbigt. Fattar inte ens varför jag gick!!! Lärde mig typ inget
Nu är jag hemma och är jätte tröt och har jätte ont i huvudet!! Jag har gråtit typ i tre timar för jag intre fattat något av det min lärare Torkel sagt. Jag måste få G i biologi!! Jag orkar inte längre dom bara proppar en himlas massa läxor, jag har bara lust att lägga mig och gråta, fast det har jag redan. Jag vill bara skipa hela skiten asså!!! Jag fattar fan inget!!
Pappa och jag har pluggat matte nu, han bara sitter och skriker på mig!!!!
Förlåt, förlåt, förlåt att jag är så jävla dum i huvudet!! Förlåt att jag är så efterbliven!!! :'(

Some time you just have to take a brake:

Cardcaptor Sakura: Yoru no Uta (Song of Night)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0