New day as alweys!!

Hej, Hej, Idag är det SO prov. Min väckar klocka stod på sommar id så jag vaknade en time tidigare en vad jag skulle.
Så, ja nu ä
r jag vaken. Jag måste få in namnen på några viktiga persioner i historian!! Josef Stalin, Gavrilo Princip, Lenin & lite andra viktiga folk. :D Jag har just ätit frukost. Maka med egg och te. Väldigt gott :D
Jag sov och drömde konstigt, Fast inte konstigare en vanligt! :D Visst är det konstigt varje gång jag ska borsta tänderna så tar jag alltid fel tandborste!! Jag har en lila tandborste ( nej, lila är faktist inte min favo färg) men jag råkar alltid ta den blåa tandborsten ( ja, blå är min favo färg) så det kan gö vara så attt jag bara tycker attt den blå värkar snyggare eller så. :D
Åh jag kommer vara tröt i skolan men... det är inte så konstigt. Asså det känns som om skolan drar krafterna ur mig. Man blir så tröt att man somnar på lektionerna!!!

Ok, alla som har lite svårt med matte gå in på: www.matteboken.se
Min pappa har nu blivit mattelärare fast inte dagligen. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0