Skit tröt!!!

Hej, ledsen har inte orkat skriva. Jag är så jävla tröt. Ok nu ska jag beräta vad jag har gort idag och igrå.
Igår har jag riddit på en häst som vägrade att lyda mig, och sen stack jag till Moa. Jag åt hos henne, det blev kyckling sopa med lite andra grönsaker och så. Sen när jag kom hem satt jag och spelade på mitt DS och sen blev jag trt och somnade. Idag har jag gort tomtegubbar med mamma. Det var kul. Sen bakade mamma en äppelkaka och jag gick och la mig i sängen ett tag. Sedan gick jag och år lunch, det blev NUDLAR!!! Jag och mamma åkte och handlade, mamma ville hita en kokbok. Vi gick först till åhlens, där hitade vi inget, men däremot träffade vi Johan Tillqvist och hans syrra Emma. Dom letade efter en bra fars present i sissta menuten. Jag föreslog att dom skulle baka något för Emma är så himlans bra när det kommer till köket. Men tuvär hade deras pappa köpt en tårta åt sig själv ;) hahaha lite lustigt.
Sen åkte jag och mamma till råsunda och köpte HARRY POTTER & DÖDS RELIKERNA biljeter som vi ska med Moa och Carola e på torsdag!! :D Jätte glad!! Sedan åkte vi och hanlade matt mamma fick en kokbok och jag en tidning om olika spel. Jag måste väta ett år för att ett specielt spel ska komma utt!!! Fet trist men ska bli spänande, hinner samla pengar tills dess, Fast igentligen skulle kunna köpt den nu om det inte kostade över 6000kr så klart. Nu ska jag ducha så att man är ren och fin tills i morgon på prauen i biblioteket.
Jaa det var mina två dagar. Puss och kram!! >< <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0