Blandning :D <3

Hej, Sorry folks jag har inte kunnat lägga up något för först går det inte att ladda up bilder och sen funkar inte mitt internet wow skit kul!! :D :D:D Nåja här är bilder som skulle lagds up tidigare men nu kommer dom, och litte random bilder också :D

När jag och mamma var i kista köpte jag:




Min nya Halloween tröja! :P Från NEW YORKER


Mina ny byxor från MONKEY <3

Min jul kläning från VERO MODA. :D


Min nya tröja från NEW YORKER! :D <3

NATT FJÄRIL, Värkar väldigt bra. Handlar typ om ett mord. Fast måste vänta tills jag kan lässa den :(

Nu lite random bilder typ:


BLUE VIOLIN


Hej, jag åt det här i Canada, jätte gott men hitar inte det här om du vet vatt jag kan köpa dom så snälla beräta!! Dom heter CHINA BUNS!!

Så ser det ut inuti! Asså det är typ kött.


GLASS VIOLIN

GLAS PIANO

I LOVE <3 Beautiful music and instrument.
Fast även dom gamla fioler kan var beautiful på deras sätt :D Pressis som meniskor :D

Todays music ( ok jag vet ni kan inte japanska och det kan jag inte häller men det är en väldigt fin song så jag gillar den värkligen fast jag inte fattar alls vad det är hon djunger om) :

Saiko No Kataomoi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0