Brand i Hallonbergen?

Hej!! Måste plugga!!! Gud jag har mette prov, Biologi omprov, No redovisning.
Idag på svenska skrämde Angelica nästan livet av mej!!! Alltås hon kommer alltid och smyger up på en!!!!!!
Specielt när man är jätte konsentrerad!!!!
Idag hade jag hip hop!! Det är kul. Under lektionen så blev det visst bran alarm. Jag trode det var riktig men det värkade som om det inte var någon fara :D
AAA Chaliad du frågar frågor som gjör en röd i ansiktet!!! Ofcorse skulle jag vilja att han och jag skulle bli ihop på balen det skulle bara var helt j*vla perfa ;) ÅÅÅÅÅÅHHHHH jag kan inte sluta le!!!!!!!


hahaha bara något foto som låg där ;)


Dagens låt: Taio Cruz Dynamite:

Kommentarer
Postat av: chalida

Hahahahha ^^ e glad för sin skull

2010-10-19 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0