:) :( :'( :D

Hej, Jag är ganska glad idag förutom att blodet riner från en ;) Det blev pinsamt idag på no. Jag blev så nervös på redovisningen att jag tappade bort mej. Idag gick jag och Jojjo och köpte burek. Det var jätte gott!!!!! Jag var på Lucia övningen efter no. Det var kul. Rätt många där.

Till min kära kompis med svart/blåa vingar gråt inte. Det är svårt iblan att välja. Man hoppas på att kunna välja båda men ibland går dom emot en. Och man känner sig själv så hjälplös. Vad ska man göra tänker man. Man försöker sitt bästa för att göra båda nöjda. Jag ska hjälpa dej på ett eller ett annat sätt.
Det är mörkt nu och du håller på att vissna men ta det lungt tillsammans kan vi fixa det här.
Jag känner dej kanske inte så bra men jag bryr mej om dej och när du är ledsen så är jag ledsen.
Men jag vet att snart ska dina vingar lyssa igen.





Jag ska spela fiol & sjunga till dej och hoppas på att kunna hjälpa dej:



Kommentarer
Postat av: DU VET VEM JAG ÄR <3

tack min vän och tack för du inte lämna mig när mina vingar håller på att slockna , ja behöver någon som vara vid min sidan och ja har insett att en av de är DU ! <3

2010-10-19 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0