Dör innut i

Fy fan vad jag hatar att leva! Fast vem bryr sig nu mera, man ska bara sita och vissa hur jävla cool man är.
Man tänker bara på sig själv. Orka att säga att man vet något och sen inte säger vad det är!! Det är fet jobbigt!! Är det verkligen så coolt att vara en idiot? Skulle inte tro det!! De senaste dagarna har jag inte nåon annan känsla en hat!! Jag hatar att vara nära alla falska meniskor!! Man kan riktigt se dom där djävlarna backom alla, Och dom alla kollar ner på en med sitt djävla flin!! Kom igen meniskor finns det inget bettre att göra en att kolla ner på andra så att man själv känner sig bättre?

Idioter:  ''oj, nu mår hon visst bra, själv mår jag inget vidare av det. Måste göra något så att hon också mår illa. Varför ska hon käna sig glad och inte jag?''

Jag: ''vad fan om ni inte mår bra, OK prata med oss istället för att trycka ner os!! Snälla hur kul kan det vara att leva på någons annans illa mående?''

Det är bara så jag känner just nu :D Om ni undrar varför jag skriver det finns såna mäniskor. Det är ingen speciel persion jag är nära men....
Och jag önskar att jag aldrig hade träfat såna meniskor, Jag tror inte någon skulle vilja det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0