Hej! Idag har jag....

Hej. Idag fyller visst Dino år. :D Jag funderade på hur jag skulle säga grattis. Jag funderade på om jag skulle eller inte. Man vill och inte vill att folk ska säga grattis hela tiden. Jag skickade ett sms, undrar om han kommer att svara eller ej. :( Innan jag gick hem sa jag ett snabbt grattis till honom hoppas han hörde :D
Jag fatar varför det är så svårt att prata med den man giller. Det är väldigt störande. Alla är så. Man vågar inte säga något och ändå går man där och bara vill!!!! Det är löjligt varför kan jag inte bara ta tillräkligt mod till mej och gå fram till hoom och säga det jag vill säga!!!!!

Jag gillar att vara med Chalida och Angelica väldigt mycket faktist :D Jag känner en stor glädje inom mej och jag vissar ett riktigt smile för dom. Vi gick till 7-eleven och Angelica köpte kaffe. Sen gick vi till MC-donald och jag köpte en cheesburgare och vatten. Chalida köpte två cheesburgare och en vatten. Jag blev förvånad när jag såg henne dra upp en till cheesburgare från sin väska när hon just ätit en. Jag önskade lite att jag också gort det. Jag blir lätt suktad av andra. Men jag skulle h känt mej som en gris om jag hade köpt två. :D Jag fick smaka Angelicas kaffe, det var väldigt äkligt faktis. Nej, jag är nog ingen kafoman, jag stanar nog med te. :D

Dagens låt

Kommentarer
Postat av: Anonym

awe <3 dt var gullig sagt av dig att säga så och den där med att du könner stor glädje när du är med oss det bli jag skit glad av xD



och det bli säkert angelica också :P



Vill bara säga att tiden väntar inte på någon om du vill göra nåting bör du göra dt snart ellr nu för annas kommer du kanske att ångra dig om du aldrug fick chansen att säga eller göra det du vill göra <3

2010-10-12 @ 19:53:08
Postat av: Anonym

// Chalida

2010-10-12 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0