Idag 15/10 Fredag

Hej, jag är jätte glad. Jag blev klar med Svenskan idag :D Stefan sa att det skulle bli spännande att lässa den.
Vi hade skolfoto idag det var väldigt kul :D Jag fick sita ner som vanligt :D
Sen när vi gick ensam så ställde vi oss på led, och Dino frågade om han fick gå före mej men jag sa nej var det en dålig sak? Fick jag minus poeng där?
Sen vill Chalida ta kort då bad hon Dino och Filip om dom kunnde vara med, först blev jag helt ond på Chalida (sorry om du lässer deta, men det är så jag blir när jag blir svart sjuk: Förlåt :'( Bli inte ledsen)
men då frågade hon mej om jag vill vara med och ställde mej vid Dino då bara älskade jag henne!!! Läskigt att känslorna ändras så snabbt. :D
Och sen dess har jag varit glad hela dagen. Och Chalida jag bara älskar dej <3 <3 <3!!!!!! Stort Tack :D




Kommentarer
Postat av: Maysan

Hahahahahhaha :s litw läskig där när dina känslor ändrade så snabb men jag blev glad för din och det var så lite ¨så ;)

2010-10-16 @ 13:28:54
URL: http://sweetlollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0